[ Új hozzászólások · Tagok · Szabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 2
  • 1
  • 2
  • »
WORLD OF WARSHIPS
sanyaq Date: Szerda, 2012-12-05, 13:37 | Message # 1
Klán: Nem besorolt
Rang: Külsős
Offline
sziasztok ide jöhet mindeninfó,mikor indúl,mikor lesz teszt,stb,
nightwolf2 Date: Szerda, 2012-12-05, 17:25 | Message # 2
Klán: HAD
Rang: Honvéd
Offline
elvileg az talán alpha lesz "talán" 2013 végére mivel még a WoWp-is csak open beta ezért még lehet rá várni bőven
SmiLee008 Date: Hétfő, 2012-12-17, 09:42 | Message # 3
Klán: HAD-A
Rang: Főhadnagy
Offline
Nagyon kíváncsi leszek rá... :)

Remélem hasonlítani fog a Silent Hunter-re.
kumisz Date: Hétfő, 2012-12-17, 18:03 | Message # 4
Klán: HAD-M
Rang: Őrmester
Offline
Attól nem kell tartani :D
Schundi Date: Kedd, 2012-12-18, 11:26 | Message # 5
Klán: HAD-M
Rang: Honvéd
Offline
Kiváncsi vagyok, hogy oldják meg a játékot. A valóságban a hadihajók csatái a XX századtól a látóhatár peremére való ágyúzásban, meg repülőgépek lelövöldözésében állt. Lásd Bismark vs. Hood, ahol 17-18 km-ről lőtték egymást, vagy Musashi vs repülők. Az a böszme vas úgy süllyedt el, hogy nem került harcérintkezésbe másik hajóval.
Szóval érdekes lesz. Lehet, hogy konstans artizás lesz folyamatosan... :-)
sanyaq Date: Kedd, 2012-12-18, 12:46 | Message # 6
Klán: Nem besorolt
Rang: Külsős
Offline
én 3 féle módra gondoltam,az első amit
Quote (Schundi)
Kiváncsi vagyok, hogy oldják meg a játékot. A valóságban a hadihajók csatái a XX századtól a látóhatár peremére való ágyúzásban, meg repülőgépek lelövöldözésében állt. Lásd Bismark vs. Hood, ahol 17-18 km-ről lőtték egymást, vagy Musashi vs repülők. Az a böszme vas úgy süllyedt el, hogy nem került harcérintkezésbe másik hajóval.
Szóval érdekes lesz. Lehet, hogy konstans artizás lesz folyamatosan... :-)


igen,ez is egy lehetőség,
én 3 féle módra gondoltam,az első télleg arty jellegű lenne,messze lévő látóhatáron vagy azon kívül lévő célpontokra,
második a látóhatáron belül levőkre közvetlen célzás azaz úgy mint a tankoknál,célkereszt rá a hajótest egy kiválasztott zónájára és tüzelés
harmadik,nem tudom lesznek e anyahajók, akkor repülővel lebombázás ,

de csak feltételezem hogy esz de majd kiderül,én biztos megyek hajókázni :) és ott is meg kéne alakítani a hadot,
Schundi Date: Kedd, 2012-12-18, 14:04 | Message # 7
Klán: HAD-M
Rang: Honvéd
Offline
Hungarian Armoured Division - Naval Force >:-)
Én tuti megyek alfa tesztre is! Akarok egy ilyet:
[url=http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_193-04-1-26,_Schlachtschiff_Bismarck.jpg]Bismarck[/url]
sanyaq Date: Kedd, 2012-12-18, 16:47 | Message # 8
Klán: Nem besorolt
Rang: Külsős
Offline
gondolom ugyanolyan tech lesz mint a woton,gondolom lesz német, brit, amerikai,francia,
szovjetet nem tudom nekik volt e jelentős hajó flottája,íkai sem lesz gondolom,japán biztosan lesz
kumisz Date: Kedd, 2012-12-18, 17:02 | Message # 9
Klán: HAD-M
Rang: Őrmester
Offline
A szovjetek Csuzima után nem sok pénzt fecceltek a flottába, ami mondjuk érthető... A modern flottájuk meg már kimarad a játékból szerintem.

Bár gyűlölöm a franciákat, azért a Richelieu-re befizetnék :D
sanyaq Date: Kedd, 2012-12-18, 21:36 | Message # 10
Klán: Nem besorolt
Rang: Külsős
Offline
én a yamatót próbálnám ki,de jöhetne a gneisenau is
Schundi Date: Szerda, 2012-12-19, 12:01 | Message # 11
Klán: HAD-M
Rang: Honvéd
Offline
Remélem is, hogy a modern flotta kimarad. A gépesített csatahajózás nagy korszaka a Drednaughtoktól a második VH-ig terjedt kb. Ott meg már abból áltak a tengeri ütközetek, hogy "védjük meg az anyahajót" Az meg uncsi...
petya75 Date: Szerda, 2012-12-19, 14:45 | Message # 12
Klán: HAD-M
Rang: Külsős
Offline
Akkor en leszek a veszmadar....Ahogy nezem mar a WOWP sem lesz kozel az a siker mint a WOT volt ahogy indult(es persze azota is),igy ketseges hogy valaha is lesz belole valami valoban komoly projekt...Foleg hogy maganak a WOWP -nak a fejlesztese is eleg docogosen halad...
Schundi Date: Csütörtök, 2012-12-20, 10:29 | Message # 13
Klán: HAD-M
Rang: Honvéd
Offline
A WOWP megyeget, de annyira rosz az irányíthatósága, hogy az na, meg a legfőbb gond, hogy van egy nagyon komoly vetélytársa, a War Thunder, ami ugyanazt tudja, csak jobban.

A hajós cucc lehet még durranás, ha sikerül megcsinálniuk rendesen.
sanyaq Date: Csütörtök, 2012-12-20, 11:39 | Message # 14
Klán: Nem besorolt
Rang: Külsős
Offline
a wowp még tesztelés alatt áll,azon még dolgoznak,azért azt még nem kell leírni,
amúgy minden játéknak megvan a maga vetélytársa,ha jó game lesz akkor sokan játszák ,ha nem akkor kevesen,ez van,

a wows azért egy cseppet más az irányítás,hisz nem 3d mozognak,azaz csak egy síkban,ha már lefele mozog a hajó akkor már nagy gebasz van :),
az irányitás nem lesz gond,inkább a játékmenet a grafika meg egyebekkel lesz gond
Schundi Date: Csütörtök, 2012-12-20, 12:02 | Message # 15
Klán: HAD-M
Rang: Honvéd
Offline
Maga a játékmenet lesz a kulcskérdés. Ha az olyan, hogy megfogja az embert, akkor már okés. Az easy to learn - hard to master stílust nehéz jól megvalósítani, márpedig szerintem az a siker kulcsa.
  • Oldal 1 / 2
  • 1
  • 2
  • »
Keresés:

World of Tanks

World of Warplanes

WoTEurope

World of Warships

WoTEurope